2016. november 15., kedd

Egy éves a blog!


Édes November! Ebbe eddig nem is gondoltam bele, pedig micsoda szinkronicitás van itt, kérem! Most egy éve, hogy a nagy blogról leválasztottam a horgolósat, az Édes November című film az egyik kedvenc bőgőmasinás filmem, abból ismerjük a kendőt, amit elsőre ajándékba kaptam, majd az ajándék kapcsán döntöttem el, hogy márpedig nekem is horgolni KELL egy ilyet. Vagy kettőt, vagy tizenkettőt...:)
A filmet idén ismét leadták a tévében, ismét szipogtam rajta egy sort; meg kéne már végre tanulnom, hogy ne pityeregjek minden mozin, ami olyan (vagy nem kéne 'olyat' néznem).
Szóval, eltelt egy év, nem voltam túl termékeny, természetesen sosincs időm semmire, vagy legalábbis sosem annyi az annyi, amennyit szeretnék, nem vagyunk túl sokan az fb-n, de nekem ez is sokat jelent, amennyien mégis, úgyhogy arra gondoltam, évfordulózzunk egyet, vagyis játékra hívlak benneteket, ha van kedvetek, szálljatok be!
A játék tárgya, úgyis, mint nyeremény, az én eddigi legkedvesebb horgolt darabom, a kendő; ezek közül is mi más, mint az Édes November. A kendő, amiről azt tartom, hogy a legegyszerűbb hacukát is feldobhatjuk vele, játszhatunk a színekkel általa, megjeleníthetünk sokféle mintázatot benne és viszonylag kevés fonalból megvagyunk mindegyikkel. A fazont illetően a legszeretettebb, szinte már-már terápiás jellegű az Édes november, mert haladós, nem odafigyelős-számolós, csak jár az ember keze, a gondolatai szárnyalhatnak közben másfelé, mégis, hipp-hopp elkészülhet egy-egy darabbal; én nem tudom megunni, az biztos.
A választható nyereményről pár szó: a fonal többnyire Alize Cotton Gold, a zöld Fibranatura Cotton-ból, a lilás-kékes árnyalatú Madelinetosh-ból készült (ha valaki szeretné a hivatalos színkódjukat, a fonalak leírását, szívesen megadom az adataikat). A postaköltséget természetesen én állom. 
A játék kérdése pedig a következő: Melyik az az egy színárnyalat a sok szín közül, amit nagyon szeretek? Segítséget jelenthet, hogy itt is megmutattam korábban egy bejegyzésben, de elegendő az is, ha valaki csak e bejegyzés címkéire pillant és láthattok egy kis gyűjtést belőle a Pinterest-en is:

A választ a facebook bejegyzés alatt írhatjátok meg.

Sok szerencsét mindenkinek, dobjuk fel a ködös/esős/szürke novembert (ami most itt ippeg napos, de nem baj :))!

1. Fibranatura/kekizöld

2. Alize/narancsospiros

3. Alize/erős rózsaszín

4. Alize/világoslila
5. Madelinetosh/cirmos lilás-kékes-szürkés

10 megjegyzés:

  1. Tetszenek a kendők♥ /legfőképp a rózsaszínek/Észrevettem az egyedi rojt megoldást is-a virággal a végén-, különlegesen jól mutat, valahogy olyan "stabil":-)
    Szóval gratulálok és szép , napsütéses novembert kívánok:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Emőke, kedves szavaid, örülök, ha tetszenek a kendők. Neked is szép őszi/téli napokat! Egy új követőd/olvasód! ;-)

      Törlés
    2. Komolyan???? Milyen kedves tőled❤️

      Törlés
  2. Kedves Csilla!
    Gyönyörűségesek a kendőid, te inspiráltál, hogy az ünnepek alatt el is kezdjek egyet, köszönöm!:)
    Meg tudnád nekem mondani, hogy kb. mennyi fonalat számoljak egy ilyen kendőre?
    Köszönöm, Melinda

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Melinda, az Alize Cotton Gold fonalból készülteket tudom biztosra mondani (a képek közül az első és az utolsó nem abból készült, azokra nem emlékszem sajnos és nem is írtam fel, én balga), abból kell másfél gombolyag. Iderakom a fonal jellemzőit leíró oldalt: http://www.gombolyda.hu/webshop/fonalak/kategoria/alize-cotton-gold.html
      Az, hogy a második gombócból mennyi fogy el, attól is függ, hogy a rojtozást hogyan oldod meg: horgolod azt is, vagy valójában rojtozod, vagy csak a három sarkát bojtolod; ezt ahogyan szeretnéd, de ha csak a sarkokat díszíted, akkor pl. annyival nagyobb lehet a kendő teste. Ez megintcsak ízlés dolga.
      Boldogság, hogy kedvet kaptál hozzá, kellemes horgolást! :) Ha van kedved, küldd el nekem képen, ha elkészült, kíváncsi vagyok rá: magikuspillanatok1@gmail.com

      Törlés
    2. Csilla, végül döntöttem, köszönöm a segítséget: Fibranatura fonalat rendeltem, inkább többet, hogy nem érjen meglepetés.
      A filmet letöltöttem (nem is tudom, hogy én eddig miért nem láttam még...), a fonal ma megérkezett, az ünnepek pedig a nyakunkon. Szóval minden készen áll a horgolásra. Ha elkészül, küldöm a képet róla.

      Törlés
    3. De jó, de jó! A Fibranatura-t is nagyon szeretem, kellemes fonal, remélem, Neked is üdítő lesz vele a horgolás. Én hármas tűt használtam, lehet, hogy egy picit vastagabbal "hullósabb", lazább lenne/lett volna a horgoláskép, de attól is függ, hogy amúgy mennyire horgolsz szorosan.
      A film pityergős annak, aki olyan, hogy könnyen áztatja az egereket a filmeken (is), mint én, hangulat kell hozzá.
      Úúú, úgy izgulok, várom jelentkezésed és békés, boldog ünnepet kívánok!

      Törlés